Saturday 4 July 2020

Mesyuarat mencadangkan Penganjuran Pertandingan Ayam Serama


Pada jam 3 petang tadi, SMk dan sahabat iaitu saudara Amzah Jon telah menghadiri satu mesyuarat di Surau Taman Alamanda Malihah untuk cadangan Penganjuran Pertandingan Ayam Serama dengan kerjasama Ajk penduduk Taman Alamanda Malihah. Dengan kesempatan yang diberikan, SMk telah cuba menerangkan serba sedikit mengenai cadangan penganjuran pertandingan tersebut. 

Walaupun agak ringkas, namun SMk merasakan semua yang hadir faham akan perkara yang dicadangkan dengan baik dan positif. Akhir sekali ianya terpulang kepada pihak Ajk Taman tersebut untuk membuat penilaian seterusnya samada hendak meneruskan atau tidak. 

Bagi pihak persatuan, SMk mengambil peluang ini mengucapkan ribuan terima kasih kepada KK Abd Talib atas kesempatan dan ruang yang beliau berikan kepada pihak PKKASKS, dan terima kasih juga SMk ucapkan kepada saudara Amzah Jon kita diatas usaha yang beliau lakukan bagi mendapatkan peluang tersebut. 

Apa yang penting sebagai sebuah persatuan, PKKASKS telah berusaha dengan mempromosikan pertandingan serta hobi ayam serama ini kepada masyarakat setempat. Semoga sambutan akan lebih baik dimasa akan datang. 

SMk


No comments: