Friday 9 October 2015

Persiapan Bon STG

u9Q42M 9b02wi

Sejak dari semalam SMk telah mula memandikan ayam untuk dibawa bagi support bon anjuran STG pada 18hb Okt 2015 minggu hadapan.

Dengan ditambah lagi dengan 2 ekor lagi anak A, insya Allah semuanya lebih dari 10 ekor penyertaan bagi pihak SMk. Semoga segala usaha yang SMk lakukan ini demi SeramaMania positif dan terus positif.

Mulai minggu hadapan juga SMk akan menyerahkan tugas setiausaha STG kepada Asraf Serama Kuantan bagi meneruskan usaha dan impian setiap peminat ayam serama. Ini kerana bagi melatih setiausaha baru agar terus membawa STG kearah yang lebih baik. SMk juga dengan ini memohon ampun dan maaf jika semasa SMk memegang jawatan sebagai setiausaha SMk telah menyakiti hati kawan-kawan tak kira yang didalam persatuan atau di luar persatuan semasa mewakili STG di Bon-bon luar. Maaf ampun beribu ampun.

Selepas ini SMK akan bantu sekadar mampu dari sebalik tabir kerana SMk mohon undur diri dari dunia Game buat sementara waktu. Kerana SMk mengimpikan kejayaan Projek 2016 maka usaha SMk akan lebihkan pada usaha tersebut.

Terima kasih pada semua rakan-rakan yang SMk kenal sepanjang bermain di negeri-negeri kawan semasa menyertai bon. Sesungguhnya dunia ayam serama memang indah jika adalah sebahagian darinya.

SMk

 

No comments: