Sunday 24 April 2016

Pelapis untuk Game 2016


Oleh kerana Smk telah memberi banyak tumpuan utama pada breeding dan membawa baka line Fire di Sarawak, Smk telah mengabaikan persediaan untuk game berprestige yang akan berlangsung pada bulan Mei nanti iaitu pada 21 Mei 2016. Pada tarikh ini juga dimaklumkan akan ada dua game besar iaitu Game Kedah dan Game Kenyir akan berlangsung serentak.

Seperti biasa, Smk akan menanti game mana yang menyediakan hadiah terbesar dan terbanyak seperti jumlah hamper dan sebagainya. Bukan Smk hendak mengejar hadiah, tetapi Smk suka melibatkan diri dan memberi support kepada mana-man penganjur yang membuat game paling besar. Ianya sebagai sokongan moral secara peribadi dari Smk sendiri.

Oleh itu, tanpa membuang masa, Smk berhasrat dapat mengunakan beberapa ekor anak reban seperti gambar di atas, untuk menjadi peserta mewakili Smk bagi mana-mana bon terbesar itu nanti. Besar harapan Smk untuk mengekalkan pencapaian Smk dengan Top 10 bagi kategori anak seperti tahun-tahun yang lalu. Juga jika FireSharp siap, Smk akan menurunkannya dalam kategori ABS.

Walaupun persediaan kali ini agak lambat bagi Smk berbanding persediaan tahun-tahun lepas, Smk tetap akan berusaha sedaya upaya dengan anak reban Smk sendiri. Semoga usaha Smk akan diberkati Allah.

Smk

No comments: