Sunday 10 July 2016

Mulai hari ini, pemyertaan SMk ke game akan lebih menonjolkan atau mengetengahkan group komuniti yang SMk pelopori dikampung halaman SMk lebih  dari kumpulan sebelum ini. Lagipun ini sebenarnya perlu dilakukan agar persatuan yang SMk tadbir urus sebelum ini mula berdikari memulakan langkah mereka tanpa SMk. Lagipun SMk melihat pada perkembangan terkini mereka telah mula bergerak dengan sendiri maka itu sesuatu yang amat baik sekali. Setelah melihat kebergantungan mereka terhadap SMk semakin menyusut maka ini sesuatu yang positif bagi SMk kerana dapat memberi tumpuan yang lebih baik untuk masa depan terhadap minat SMk sendiri.

Insya Allah SMk akan mula turun dengan identiti baru ini pada game di Pasar Keramat Kuala Lumpur anjuran pihak KSSKL pada 16 Julai 2016 minggu ini. Buat masa sekarang SMk membina komuniti Ayam Serama Cawangan Petra Jaya ini bersama-sama adik SMk iaitu Aman Apm (FB) bagi melebarkan lagi minat SeramaMania agar tersebar lebih meluas.

Untuk Masa akan datang bermula dari Game pada 16 Julai ini juga SMk akan memulakan satu akaun FB khas bagi mendokumentasikan gambar-gambar sekitar game atau aktiviti didalam FB GBBs Cawangan Petra Jaya sebagai satu alternatif kepada wadah coretan yang sedia ada. Tetapi blog Serama Malaysia Ku ini tetap menjadi keutamaan buat SMk kerana blog ini lebih bersifat peribadi dan first hand bagi SMk sendiri.

SMk

No comments: