Thursday 14 December 2017

Selamat tinggal Serama Mania Tok Gajah



Assalamualaikum, sahabat2 rakan2 adik2 abg2. Saya SMk @ Man K, mengucapkan jutaan terima kasih diatas kesempatan dan peluang yg diberikan semasa menumpang di negeri Tok Gajah mencari rezeki terutama dlm bidang atau hobi berserama disana.

Sepanjang berserama dinegeri Tok Gajah, byk pahit manis yg telah dilalui. Namun nilai2 persahabatan dan sokongan sahabat2 terutamanya Abe Sedi, Cj, Apis Pasir Mas, Zack Zacarea, Rizal Fahamee Sairudin, jo kempadang, jo temerloh, syam, aziq, alang, dan semua ahli KSK amat saya hargai. Semoga terus kekal bersahabat hendaknya.

Saya doakan agar semangat berserama terus marak meriah di sana. Terima kasih kerana memberi peluang kpd saya utk turut mewarnai hobi berserama disana selama ini, pastinya ianya akan kekal dlm ingatan saya.

Dengan ini bermakna saya secara rasminya berpindah ke Sarawak kerana isteri saya telah dapat posting ke Sarawak. Bagaimana pun, jika ada jodoh pasti kita akan bersua muka kembali kerana hobi berserama tetap saya julang selamanya. 😊👌.

Akhirkata, saya mohon maaf beribu ampun, jika ada tersalah silap dan kelakuan sepanjang berada dikuantan/Pahang amnya, saya mohon dimaafkan dihalalkan makan minum dan segala gurau senda jika ada yg tersimpan dihati.

Jika ada sahabat2 ke Kuching nanti, hello2 lah saya, pastinya saya akan menyambut sahabat2 dgn sebaik yg mungkin. 👌😊

Salam SeramaMania.

SMk

No comments: