Thursday 16 August 2018

Pemilihan wakil SMk



Tarikh Pertandingan semakin dekat dengan berbaki hanya beberapa minggu saja lagi. Untuk tempoh masa yang ada ini, SMk mengunakannya untuk latihan dan pemilihan anak-anak reban yang berpontensi untuk dibawa bagi meraikan pertandingan tersebut.

Setakat ini, SMk boleh mengesahkan kehadiran DirtyAryan Jr. dan Sri Salak yang akan diturunkan bagi kategori Muda dan Remaja.

Bagi kategori Induk, SMk akan melihat semula betina atau Induk yang ada pada tempoh seminggu yang terakhir bagi melihat jika ada yang boleh dibawa ke pertandingan tersebut.

Apa yang penting, SMk mesti hadir dengan sebanyak yang mampu bagi memeriahkan pertandingan tersebut. Semoga perancangan SMk dipermudahkan Allah s.w.t dan senantiasa diberkati. Aamin.

Manakala bagi kategori anak, SMk tidak memiliki anak yang dikatakan siap untuk kategori Anak B buat masa ini. Anak yang ada hanya siap untuk Kategori Anak A. Namun, jika perlu dan jika anak tersebut positif, pastinya ianya tidak menghalang SMk untuk membawanya sekali nanti.

SMk akan mempertimbangkan untuk membawa seekor pambaka bagi kategori ABS jika keadaan membenarkannya. SMk akan melihat ayam-ayam ini pada bebrapa minggu ini sebelum membuat keputusan yang sewajarnya.

No comments: