Friday 29 May 2020

Friend FB SMk


Ini adalah kali yang keenam, sepanjang mengunakan Facebook akaun SMk telah mencapai tahap 5 ribu friend list. Oleh itu, hari ini, SMk perlu membuat tapisan semula kepada senarai kawan SMk bagi memberi peluang kepada kawan-kawan baru yang hendak menjadi Friend List kepada SMk.


Sejak dari penganjuran online contest yang lepas, banyak permohonan dari sahabat tidak dapat SMk approve, kerana pada timeline mereka mengunakan gambar budak (mungkin anak), gambar isteri dan gambar yang tidak berkaitan dengan ayam serama. Malahan jika dilihat pada timeline mereka, SMk dapati tiada posting tentang ayam serama. Oleh itu, SMk tangguhkan dahulu permohonan tersebut bagi memberi peluang kepada sahabat-sahabat yang benar-benar ingin mengikuti contest online

Maka, hari ini, sekali lagi akaun SMk mencapai lima ribu Friend List oleh itu SMk telah membuat tapisan semula sebentar tadi. Kini jumlah Friend yang ada di akaun FB SMk ialah 4996 orang setelah sedikit tapisan dilakukan. Mungkin SMk akan mengurangkan lagi sebentar lagi, kerana SMk dapati ada sahabat-sahabat serama  SMk memiliki dua atau tiga akaun yang tidak aktif. Ini boleh mengurangkan lagi jumlah friend list tersebut.

Namun, bagi yang hendak mengikuti setiap posting bagi akaun FB SMk sebenarnya sahabat-sahabat boleh menekan butang Follow dan tidak terlepas dari perkembangan Timeline SMk. 

SMk

No comments: