Monday 25 May 2020

Latihan Anak A


Hari ini, SMk telah mula menilai beberapa ekor anak A bagi tujuan latihan meja. Nampaknya kali ini, SMk mendapati ada seekor anak A jantan dari line Mahizan Mohamad yang boleh SMk ketengahkan bagi mewakili reban SMk untuk pertandingan Online anjuran sahabat SMk iaitu lan Telipot. 

Masa yang berbaki sebelum last update video adalah pada 4hb Jun 2020, oleh itu SMk rasakan, SMk mempunyai cukup waktu bagi menyertai pertandingan tersebut. Semoga latihan yang dimulakan hari ini akan membuahkan hasil. 

Apa yang penting adalah usaha dan teknik telah diusahakan, kerana akhirnya nanti kita berserah kepada rezeki dan izin Allah.  Tetapi untuk pertandingan kali ini, ianya bukan diadili oleh pengadil bertauliah, kali ini ianya akan dinilai berdasarkan pilihan Like terbanyak di FB. Maka, pemenang nanti agak sukar diramal. Tetapi bagi SMk, seperti biasanya, kemenangan bukan perkara pokok tetapi support kepada usaha sahabat yang menganjurkan pertandingan adalah sesuatu yang utama. 

Tiada penganjuran aktiviti serama maka akan suramlah dunia serama, oleh itu amat penting usaha bagi menyokong aktiviti atau pertandingan yang diadakan adalah amat penting sekali. 

SMk

No comments: